Novetats biblioteca Ratolí

Novetats biblioteca Ratolí

by Deleted user -
Number of replies: 6

Hola companys, comunicar-vos algunes novetats de la biblioteca Ratolí, ja està actualitzat a la web http://edutictac.es/jclic/

Àlvaro ha afegit les activitats més recents publicades a la pàgina oficial de JClic i jo he actualitzat les icones (segur que vos sonen, espere que vos agraden) i el launchpad. També amb converses amb l'equip lliurex em arribat a la conclusió que el més senzill per a que la biblioteca continue en Lliurex és enllaçar directament el launchpad d'edutictac amb els beneficis adients. Ara la biblioteca s'instal·larà automàticament en el directori /net/share/jclic-aula/Ratoli amb la qual cosa després de la instal·lació en el servidor estarà disponible en tots els ordenadors de la xarxa...

I poquet més, aprofitant les vacances per fer coses que no pots fer en altres moments ;D

Bon dia

In reply to Deleted user

Re: Novetats biblioteca Ratolí

by Deleted user -

Sí, ja vaig veure que hi havia moviment al Launchpad.

Bé, sembla que al server de Lliurex es van depurant els mètodes.

Bones notícies, sobetot per primària. Simplificar les coses suposa que més persones ho utilitzaran.

Àlvaro, si em sents, quina feina més bona tenir les activitats noves de JClic actualitzades.

Samuel, mantenir el repositori d'activitats viu i renovat potser és la millor manera que d'anar endavant.

Gràcies companys per la feina i per compartir-la.

Salut

In reply to Deleted user

Re: Novetats biblioteca Ratolí

by Deleted user -

Temps ben aprofitat per cert. Desprès tots gaudim del treball. Gràcies a Alvaro, a Samuel i als de l'equip Lliurex.

In reply to Deleted user

Re: Novetats biblioteca Ratolí

by Deleted user -

Se m'havia oblidat avisar que ja està disponible per a descarregar el zip i també format .deb (des de principis setembre)

In reply to Deleted user

Re: Novetats biblioteca Ratolí

by Deleted user -

Pujant-la a arxiu.lliurex.net i preparant l'instalador cómode. Gràcies!