La nova actualització de Secrettictac ja està.
Vos la deixe com adjunt i desprès li la passarè a Samu per afegir la instal·lació al GitHub.
A mi em funciona bé, ara falta veure si funciona bé en els vostres servidors per a veure si he resolt el problema de la codificació.
En principi, tots els arxius està en UTF-8 (excepte el httacces que em dona por de canviar-lo). He afegit al htacces la línea AddDefaultCharset UTF-8 per obligar a la base de dades que treballe en utf-8.
Emili, de veritat tens tots els registres de l'any 2014???. Ufffff quina por em faria a mi tambè actualitzar Secretictac. Però alguna vegada hi haurà que fer-ho, aixi que aquest és el millor moment.
Quan estava fent proves, degut a qüestions de la codificació, em tallava les paraules a partir del accent o la diresi. Per si de cas, no vois treballara bé lña nova actualització, heu de prendre messures:
1.- IMPORTANTTTTT: Fer una copia de seguretat de la base de dades i dels arxius de secretictac, per si hem de tornar a la versió anterior (si no funcionara la nova versió, poseu açí els problemes a veure si resolen de una vegada la qüestió de la codificació dels servidors).
Si fem la copia de seguretat, ja no hem de preocupar-nos de res ( a no ser que la copia estiga malament,
SI no ho teniuu clar, feu probes en altre ordinador (no me imagine jo predre tot el treball que teniu fet, així que aneu en compte).
2.- Després hem de descomprimir el zip en la carpeta de secretictac. Si ho feu en altra carpeta per a copiar y pegar, aneu en compte en l'arxiu httacces, que com està ocult, no es selecciona de forma automàtica. Opicó veure arxius ocults y ja podem copiar i pegar tota la carpeta. (que no se oblide en aquest pas que hem de tenir la copia de seguretat, dos millo que una).
3.- Si no heu actualitzat secretictac en els anteriors actualitzacions, heu de modificar els arxius conexio.php i ruta_absoluta.php d'aquesta forma:
conexió.php (editeu el arxiu i poseu les linees que falten, els de color encarnat) Hauria de quedar així:
<?php
// variables
$dbhost = 'localhost';
$dbname = 'el vostre nom de la base de dades';
$dbuser = 'el usuari de la base de dades';
$dbpass = 'la contrasenya a la base de dades';
function conectar()
{
mysql_connect("localhost","el usuari de la base de dades", "la contrasenya a la base de dades'");
mysql_select_db("el vostre nom de la base de dades");
mysql_query("SET NAMES 'utf8'");
}
function desconectar()
{
mysql_close();
}
?>
En l'arxiu ruta_absoluta.php es tendria que veuire així:
<?php
$codigo_centro_inicial="el codi del centre";
$ruta_absoluta="la vostra ruta";
?>
Ja no hi ha que canviar res més.
Una vegada fets els canvis, probeu les actes, les entrades i exides,.. en fi, tots els apartats possibles per a veure si tenim problemes de codificació:
Escriure paraules amb accent, dieresí, aprostrof,..... i demés símbols que usem. Si es veuen bé quan guardem els canvis i no es tallen les paraules, donçs no haurà problema ja en la base de dades.
En cas contrari, comenteu les errades. Si algú detecta que he oblidad alguna cosa, que ho diga per a corregir-la.
Saluts
PD: COPIA DE SEGURETAT, COPIA DE SEGURETAT, COPIA DE SEGURETAT,...
PD: Emilio, ja que tens tanta feina feta, em podries comentar com funciona l'aplicació?, és comoda?, com es veu el llibre imprès,....