Després l'ultima acutalització de Pandora no funciona LSTP alguna idea?
Localizado y solucionado, en un rato publicamos una solución.
Gracias!
Actualizado y funcionando, gracias...
Para eso estamos.
Ja que estic i aci es comenten els errors versió 15.05 , vaig a fergir-ne més
- L'entorn gràfic no funciona bé, en un PC, despareixen les icones de l'escriptori, i també despareix icones com apagat ordinador, conexió de red.
-Hui se'n anat la llum en el meu ordinador de cap d'estudis i al arrancar ha perdut el grub (només en un mal apagat) l'he tingut que rescatar des de la versió 14.04
- Pareix que la versió 15.05 necessita més recursos de maquinari?? detecte més lentitud.
-Podriem posar algun tema molt més amigable
Bones.
El tema de les barrres del menú podria ser problema de no haver fet una instal·lació neta.
No crec que siga problema específic de la distro.
Possible solució:
$ rm -rf ~/.gconf/apps/panel
Font: http://www.linuxinicio.com.ar/2010/08/restaurar-los-paneles-predeterminados.html
Si vols assegurar-te de que és un problema sols de l'usuari crea un de nou des del terminal i comprova que sí ix el panel de menús.
$ sudo adduser valentin
Respecte al problema del Gub podria ser fins i tot una errada mecànica, els discs durs tenen una vida mitjana de 3 anys, a partir d'aquest termini les empreses comencen a canviar el hardware crític.
Tinc un a la meua aula que necessita una ajuda per arrancar (F1), sé que no està en bones condicions, però anem tirant mentre funcione. Mira els logs de sistema i sabràs la raó del perquè ha fallat:
$ tail -n 100 /var/log/syslog
Salut
-------------------------- «Hi ha tres camins que porten a la saviesa:
La imitació, el més senzill;
la refexió, el més noble;
l'experiència, el més amarg.»
— Confucio