Hola companys, vos compartix un parell de Vídeos per a celebrar els 10 anys de LliureX, el primer l'oficial en el que apareix Paco (llàstima van tallar on parlava de la Comunitat xDD) i l'altre un regalet que se m'he va ocórrer mentres preparava la meua ponència per al Congrés. Espere que vos agrade...
Hola Samuel,
Enhorabona pel treball fet, bon vídeo. Ja el vaig veure anit i el vaig incluir al meu blog
miércoles, 6 de mayo de 2015
#Clausurado el V #CongresLliureX de @LliureX en #Castellón
http://smrweb2.blogspot.com.es/2015/05/liurex5congresFinal.html
ENTRADAS RELACIONADAS
V #Congreso de #LliureX a la #UJI en #Castellón
1a jornada del V Congreso de @LliureX en la #UJI de #Castellón
2a Jornada del V Congreso de @LliureX en #UJI de #Castellón
Fantàstic el teu vídeo Samuel! M'encanta. L'agafe i el pose a la web de l'escola.
Gràcies per compartir com sempre.
Paco Juan ( per a vosaltres sóc Paco)
Gràcies pel videos Samuel (sobretot el teu !!!) li donem difusió.
Espere que us haja anat bé en les vostres ponéncies i en el Congrés en general. No sé si heu posat cap resum per ací...us segueix.
Salutacions
Moltes gràcies a tots, ahir vaig fer un xicotet homenatge al meu blog, no hem dona per a més el dia xDD.
Paqui no vaig poder assistir a la teua ponència en Elx... ho vaig sentir molt, segur va anar bé també.
Abraços
Hola Samuel, acabe de veure el teu Blog amb els videos de la ponència i et felicite, com sempre, ets un "pofessional". M'ha agradat molt la presentació i el que contes de "Luciole"...ho miraré.
Jo també vaig ensenyar a Elx una stop motion robótica, amb croma, estàvem en família !!! a veure si aprenc de tú amb l'openshot.
Una abraçada...t'he vist molt templat !!!