Per molts anys LliureX

Per molts anys LliureX

by Deleted user -
Number of replies: 5

Hola companys, vos compartix un parell de Vídeos per a celebrar els 10 anys de LliureX, el primer l'oficial en el que apareix Paco (llàstima van tallar on parlava de la Comunitat xDD) i l'altre un regalet que se m'he va ocórrer mentres preparava la meua ponència per al Congrés. Espere que vos agrade...

In reply to Deleted user

Re: Per molts anys LliureX

by Deleted user -
In reply to Deleted user

Re: Per molts anys LliureX

by Deleted user -

Fantàstic el teu vídeo Samuel! M'encanta. L'agafe i el pose a la web de l'escola.

Gràcies per compartir com sempre.

Paco Juan ( per a vosaltres sóc Paco)

In reply to Deleted user

Re: Per molts anys LliureX

by Deleted user -

Gràcies pel videos Samuel (sobretot el teu !!!) li donem difusió.

Espere que us haja anat bé en les vostres ponéncies i en el Congrés en general. No sé si heu posat cap resum per ací...us segueix.

Salutacions

In reply to Deleted user

Re: Per molts anys LliureX

by Deleted user -

Moltes gràcies a tots, ahir vaig fer un xicotet homenatge al meu blog, no hem dona per a més el dia xDD.

Paqui no vaig poder assistir a la teua ponència en Elx... ho vaig sentir molt, segur va anar bé també.

Abraços

In reply to Deleted user

Re: Per molts anys LliureX

by Deleted user -

Hola Samuel, acabe de veure el teu Blog amb els videos de la ponència i et felicite, com sempre, ets un "pofessional". M'ha agradat molt la presentació i el que contes de "Luciole"...ho miraré.

Jo també vaig ensenyar a Elx una stop motion robótica, amb croma, estàvem en família !!! a veure si aprenc de tú amb l'openshot.

Una abraçada...t'he vist molt templat !!!wink