Migración de usuarios

Migración de usuarios

by Deleted user -
Number of replies: 5

Hola, ¿alguien sabe como migrar los usuarios que he introducido manualmente de un servidor lliurex 11.09 a otro?

Porque  de momento, la sioncoronización e usuariuos entre servidores lliurex no funciona, ¿no? Me refiero a poner un servidor como maestro y otro como esclavo.

Gracias.

In reply to Deleted user

Re: Migración de usuarios

by Deleted user -

Hola Joaquín, jo tinc entés que la sincronització entre servers encara no funciona correctament.

Els usuaris son locals o l-dap?

Crec recordar que amb Copia de seguretat de Lliurex es possible fer-ho. (si son l-dap)

Enric

In reply to Deleted user

Re: Migración de usuarios

by Deleted user -

Hola Enric, els usuaris si son ldap, vaja els hem creat desde la ferramente LLUM.

Gràcies.

In reply to Deleted user

Re: Migración de usuarios

by Deleted user -

Hola Joaquín, crec que tinc un parell de solucions per al que plantejes:

Solució_1. Instal·lar Lliurex-Vault i realitzar la còpia de seguretat.

Solució_2. Mitjançant l'escript que t'adjunte fer una còpia de tots els "homes" per a després restaurar-los en la nova instal·lació. Però primer haurem d'importar els usuaris desde Itaca amb Llum.

Si necessites més exlicació doncs mo dius.

Enric

In reply to Deleted user

Re: Migración de usuarios

by Deleted user -

Gràcies Enric, no conec lliurex Vault, ja ho investigaré...

Per el tema dels homes dels usuaris no estic preocupat, en principi nomès em fan falta els comptes de usuaris smile

Salutacions,

In reply to Deleted user

Re: Migración de usuarios

by Deleted user -

Hola Joaquim.

L'any passat vaig utilitzar Lliurex-Vault i no funcionava correctament.

El que planteja Enric és fer un backup dels homes. Si importes els usuaris amb els des de Llum i els homes estan on han d'estar hauria de funcionar però no n'esctic segur d'això.

Aquesta informació o qualsevol altra metodologia per resoldre aquest problema és interessant doncs, en un o altre moment tots acabarem fent aquest mateix procediment.

Salutacions