importacio gescen a ldap lliurex 11:09 problemonn

importacio gescen a ldap lliurex 11:09 problemonn

by Deleted user -
Number of replies: 2

hola he penjat aquesta peticio en algun altre foro pero disculpeu la meva insistencia,

me trobat en aquest problema exporte de gescen per lo del aula lliurex ..fa el de sempre genera el LLxxx.XML

men vaig al servidor 11.09 gestio usuaris ldap, importar de gescen pero no vol mostrarme el meu arxiu .XML com si no reconeguera aquest format.

com heu tinc de fer, hi ha que modificar la extensio del archiu, o quin tipus de arxiu pot exportar.

salutacions

com

In reply to Deleted user

Re: importacio gescen a ldap lliurex 11:09 problemonn

by Deleted user -
Hola Luis, no sé quin pot ser el problema, tinc en compte que la versió de lliurex 11:09 és una beta i és possible que aquesta funció no estiga implementada, fins que no ixca la versió definitiva problemes d'aquest tipus és fàcil que sorgisquen.

El que estic fent en el meu centre és tindre un servidor per a proves en el que estic muntant el lliurex 11.09 per a anar preparant-lo i fins que no funcione completament no el posaré com a servidor "oficial" mentres el servidor 10.09 seguix funcionant de maravella...

Per experiència pròpia, quan ixca la versió estable jo esperaria un parell de mesos per a que vagen solucionant els errors més greus...

jo també instal·lava sempre la última versió de tot tipus de programari fins que hem vaig donar compte que tampoc és tant urgent tindre l'última versió... a no ser que t'agraden els mals de cap xDD

Sort!!
In reply to Deleted user

Re: importacio gescen a ldap lliurex 11:09 problemonn

by Deleted user -
Hola a tots.
Estem comprovant la errada. Moltisimes gracies per el avis i ja se esta solucionant. Realment lo unic que pasa es que el programa sols mostra els fitxers que acaben en xml i no en XML, aixi que renombrant la extensio i ficant-la en minuscules i funcionaria.

A lo llarg del mati deuria de estar fora la nova versio.