11.09 model aula lwat versus llum modificar passwords y squid errors i problemes

11.09 model aula lwat versus llum modificar passwords y squid errors i problemes

by Deleted user -
Number of replies: 1

ja estic fentme un expert en lliurex 11.09, ja tinc acces al ftp extern y ara en trobe en alguns bugs per solucionar, ara gastem llum en vez de lwat pero aqui ve un dubte, com pot accedir un client a la pagina web de gestio i modificarse la password o donar de alta el client en el server he provat server server7admin etc pero nomes en mostra lo de replica y fitxers compartits que per cert no va molt fi.

si algu ja ha trobat solucio que meu comente.

estic barallantme en lsquid per tal de permetre la surtida pel port 81.

tenim montat en lies un server zimbra de correu que va de luxe pero ens va pel port 81 i lsquid el talla crec que casi ja tinc la solucio en breu us comente.

tot el nostre centre va en lliurex pero aquest any en 1 setmana e fet tota lactualizacio a la nova versio, no haure sigut massa atrevit el tems en respondra a aquesta pregunta...

In reply to Deleted user

Re: 11.09 model aula lwat versus llum modificar passwords y squid errors i problemes

by Deleted user -
Se que la resposta arriva una miqueta tard, pero la resposta es que es te que llançar el Llum en els clients per a fer totes les operacions de gestio de usuaris.