Moodle de Lliurex 10.09.0.256

Moodle de Lliurex 10.09.0.256

by Deleted user -
Number of replies: 2
Hola a tots:
Algú sap com arrancar el Moodle del Lliurex Desktop 10.09.0.256?
He provat de tot. L'he instalat des de sinaptic, també des de afegir i llevar programes però res de res. Quan vaig a aplicacions-administració de Lliurex i execute la utilitat d'inicialització de Lliurex Moodle apareix el següent missatge:

S'ha produït un error a l'intentar canviar la contrasenya de l'administrador del Moodle. Torneu a executar este programa per a canviar-la.

Posat en el navegador http://moodle tampoc fa res.

Ja em contareu si algú se li ocorreix alguna cosa.
Fins aviat
In reply to Deleted user

Re: Moodle de Lliurex 10.09.0.256

by Deleted user -
Hola company

avui mateix m'ha passat el mateix en ubuntu 11.04 en lliurex desckop no crec que estiga preparat per a fer-ho com en el server...

el que faig sempre segurament és el que no es te que fer xDD però és ràpid i funciona

primer instal·la apache, php i mysql-server amb totes les seues dependències i després moodle, aquest és l'ordre ideal... a mi m'agrada phpmyadmin i també ho instal·le per a si tinc que tocar les bases de dades...

si no te funciona pot ser per diverses circumstàncies en el meu cas no sé per quina raó apache no troba http://localhost/moodle llavors ho he sol·lucionat per la via ràpida fent un enllaç de la carpeta /usr/share/moodle en /var/www/moodle i a correr ;DDD

sort!!! i no pares de donar-li voltes fins que trobes la tecla que així és com aprenem els cabuts xDDD
In reply to Deleted user

Re: Moodle de Lliurex 10.09.0.256

by Deleted user -
Hola xics.

A Lliurex, la versió de Moodle té uns scripts d'inici per tal de fer-lo córrer per primera vegada de forma fàcil.

Sí, pero..., si no encertes a la primera dona l'errada en la qual estàs.

Córrer Moodle la primera vegada, des de qualsevol distro que no siga Lliurex fa posar en dansa un fum d'scripts. Crec recordar que et demana passar de 5 a 7 pantalles fins que queda instal·lat.

En cas de no arribar al final queda penjat i cal purgar-lo.

Jo què faria?

Per tal de fer les coses fàcils el purgaria des del synaptic.

Què vol dir purgar?

Desinstal·lar-lo completament, de forma que també es desinstal·len les configuracions i comença tot de nou.

Evidentment, després torna'l a instal·lar i corre-ho per primera vegada, crec que Lliurex tenia un accés per fer-ho.

Prova a veure si tens sort.

El que comenta @Samuel també és interessant. El cas és que des del Synaptic es poden instal·lar moltes coses. A Debian pots instal·lar fins i tot Wordpress, Drupal, etc., però, al cas, es descarrega a la carpeta que va menció @Samuel.

Fent un enllaç simbòlic t'estalvies menejar físicament l'arxiu, per dir-ho d'alguna manera.

Jo solc menejar-lo a /var/www/moodle que és on va a buscar Apache2 les coses per defecte, però no n'estic segur que a Lliurex siga així.

En qualsevol cas al centre de control hi ha una ferramenta per tal de crear un domini i assenyalar un directori concret que es vullga.

Finalment... al podcast de Pingüinos en el alambre, un podcast (arxiu d'audio) basat en GNU/Linux, portat per professors universitaris d'informàtica de la universitat de Aguas Calientes, Mèxic, es tracta el tema de la configuració de Moodle, cap al minut 21.

http://www.pinguinos.org.mx/2011/04/18/podcast-p-e-a-5-2011/

Salutacions