LDAP

LDAP

by Deleted user -
Number of replies: 2

Hola a tots! tinc un problema a l'aula lliurex 10.09, al servidor ha desaparegut l'accés des d'Administració d'Aula lliurex a LDAP i no em reconeix els grups que ja tinc creats...

algú sap per qué potser això o li ha ocorregut cosa semblant...

Gràcies

In reply to Deleted user

Re: LDAP

by Deleted user -
Hola!! prueba a ver si puedes acceder las paginas de admin, a la carpeta compartida share por el navegador.
Si no es asi puede ser que te falte la variables que tienen los certificados de apache que desencadena los errores mencionados.
In reply to Deleted user

Re: LDAP

by Deleted user -
Per diagnosticar ben bé el problema potser t'ajude la visualització de la càrrega del sistema.

En encencre el server apreta F1 (potser hages d'esperar un parell de segons).

A mesura que es va carregant el sistema va informant de les coses que es carreguen i de les errades que es donen.

Fixat si et dona un missatge d'error.

Si tens una càmera a punt potser seria bona idea capturar la imatge amb una càmera, ja que moltes vegades no dona temps a apuntar aquesta informació. Aquest procediment és senzill i et donarà pistes per arreglar el tema.

Una vegada identificat el problema ja pots començar a cercar informació o demanar ajuda de forma més concreta.

És molt probable que Apache haja perdut el certificat pki, a mí també em va passar, però abans de res cal saber què està fallant.

Que tingues sort