Servidor Lliurex 10 bloquejat

Servidor Lliurex 10 bloquejat

per S'ha esborrat l'usuari -
Nombre de respostes: 6
Hola a tots/es! He actualitzat l'aula a lliurex 10. Des de que ho he fet el servidor es bloqueja sense causa aparent deixant la pantalla del servidor amb colors! El server està actualitzat! Vos ha passat a algu de vosaltres? Un saludet!
En resposta a S'ha esborrat l'usuari

Re: Servidor Lliurex 10 bloquejat

per S'ha esborrat l'usuari -
A mi no em passa això, el que em passa és que quan ature el server es queda amb la pantalla del ratolí en bicicleta i tinc que apagar desconnectant de la corrent, també passa en altres ordenadors amb la versió desktop...

salut!! i bona setmana
En resposta a S'ha esborrat l'usuari

Re: Servidor Lliurex 10 bloquejat

per S'ha esborrat l'usuari -
Hola!

He pensat que potser que com tenia el paquet beta zero-net-boot instal·lat podria donar algun tipus de problema.
Com ja l'he fet servir, l'he desinstal·lat .. ja vos contaré qué ha passat.

Un saludet.
Antonio.
En resposta a S'ha esborrat l'usuari

Re: Servidor Lliurex 10 bloquejat

per S'ha esborrat l'usuari -
Hola,
al actualitzar el servidor (a dia de hui) el zero-net-boot es desinstal·la. M'ha dit el tècnic del SAI que potser ho han fet perquè no el tenen desenvolupat del tot.
Aixina que si actulitzeu i desapareix no heu fet res mal.
Hui he actualitzat jo, ja us contaré si em passa alguna cosa.

Dew!
En resposta a S'ha esborrat l'usuari

Re: Servidor Lliurex 10 bloquejat

per S'ha esborrat l'usuari -
Hola.

A mi em pasa le dues coses:

a. El servidor va està fent una tasca anomenada: ipconfig, utilitzant el 98% de la CPU constantment, el que fa que vaja molt lent, inclús que arribe a bloquejar-se.

b. Ja no apague els ordinadors, ja que es queden encesos. Tenen un bug.

Si trobéu la solució a qualsevol dels dos problemes digueu-la o calleu per sempre més.

Per si no en teniem prou he importat els usuaris d'Itaca i m'ha duplicat els que ja havia creat de forma manual, tot i que em preguntava si volia esborrar-los. No sé, es va multiplicant la feina i cada vegada en tenim més i més.

Per si fora poc el programa Notebook de la pissarra no respon, ja l'he reinstal·lat un parell de vegades, crec que hauré de purgar-lo...

... en fi, al server de l'Aula Lliurex sembla que li falla una tarjeta...

Tot i això també hem d'avaluar els xiquets i reunir-nos amb els pares, fer l'amic invisible i el festival de Nadal, en fi tota una experiència...

Això sí, no ens queixem de res.

Salut