Server Lliurex biblioteques

Server Lliurex biblioteques

by Deleted user -
Number of replies: 4
Anem per feina.

Tinc el server de la biblioteca que no dona IPs.

Els clients lleugers no s'inicien.

En l'actualitat tinc un client lleuger a la xarxa de l'Aula Lliurex i sí que s'alça aquest client.

El supose que es tracta d'un problema del servidor IP. No hi ha cap router pel mig. Supose que no dona les IPs per això.

Vaig a veure si instal·le Bing9, que és el servidor de DNS, a veure si el tema es resol, doncs DHCP3 em diu que està funcionant.

Si podeu aportar alguna cosa participeu.
In reply to Deleted user

Re: Server Lliurex biblioteques

by Deleted user -
L'únic que puc aportar és que al meu cole la dotació per a la sala de mestres no va funcionar a la primera, no hem vaig calfar molt el cap i el que estic fent és utilitzar el servidor de l'aula d'informàtica per als clients lleugers ja que tenim tots els ordenadors del cole (excepte direcció) a la mateixa xarxa... amb el servidor Lliurex funcionen perfectament.

El que vaig a fer ara en el servidor que han enviat per a la sala de mestres és reservar-lo per a instal·lar la nova versió del server que imagine eixirà a principis del curs que bé. Ja que és una molt bona màquina.

I així fer el cambi ràpid d'un server a altre...

Salut
In reply to Deleted user

Re: Server Lliurex biblioteques

by Deleted user -
A ver si te ha cogido eth0 y eth1 cambiadas. Si no me equivoco, la eth0 ha de ser la de la tarjeta de red integrada en la placa base, que es la que va a Giga y la que va a Internet es la de la ranura que va a 100Mb, por eso puede ser que te esté dando servicio fuera de la biblioteca.
In reply to Deleted user

Re: Server Lliurex biblioteques

by Deleted user -
Ambas tarjetas están configuradas con DHCP.

No creo que tenga que ver.

Tenemos un problema con el Switch, realicé la prueba con un cable cruzado de terminal ligera a servidor, sin pasar por el router, el cual tiene el servidor DHCP.

Mi duda es si esto puede influir.

Gracias por contestar.
In reply to Deleted user

Re: Server Lliurex biblioteques

by Deleted user -
Des de el meu punt de vista tens varies opcions:

  1. La primera seria enviar la incidència al SAI (per a mi la més recomanable però que rarament utilitze xDD)
  2. Si tens temps i ganes de calfar-te el cap intentar arreglar el dhcp però tingues en conte que està per mig TCOS i la configuració es prou complicada.
  3. La que jo gaste normalment (jejeje) formatejar i instal·lar el servidor lliurex que saps que funciona bé...
Sort i ja ens contaràs...