Disc dur NAS

Disc dur NAS

by Deleted user -
Number of replies: 7

Hola a tots:

Algú sap si hi han discs durs NAS amb 2 ports RJ45 per a poder connectar a les dues reds del Centre, Secretaria y aules?

In reply to Deleted user

Re: Disc dur NAS

by Deleted user -

Hola:

Vas a connectar les dues xarxes? Han de ser independents, segons la Conselleria.

Salutacions.

In reply to Deleted user

Re: Disc dur NAS

by Deleted user -

Encara que Conselleria ho permetera jo no ho faria per temes de seguretat. 

In reply to Deleted user

Re: Disc dur NAS

by Deleted user -

A Synologic pots fer una búsqueda avançada



i amb dos ports tens algunes opcions (el que faltarà vore es de quins preus estem parlant)

Tindràs que averiguar si per cadascun dels ports pots compartir coses diferents per aillar xarxes

Salutacions

David

In reply to Deleted user

Re: Disc dur NAS

by Deleted user -

Bones.

Idea: 1 NAS (server LliureX) per cada xarxa.

Has pensat en OwnCloud que ofereix LliureX?

Un NAS té sentit per Backup i server de serveis, però per aquests serveis ja hi ha el server de LliureX.

La clau dels NAS són el software que implementen i la capacitat de magatzematge. Synology, per exemple, ofereix la possibilitat de desplegar aplicacions com Drupal, Moodle, Wordpress, etc. També té funcionalitats específiques per fer còpies de seguretat, però al final, si el que busques és fer còpies de seguretat...

Muntar un server per a cada xarxa amb un CRON de backup incremental sembla una molt bona opció.

Salut


Estudia, no per saber-ne més sinó per saber-ne millor.Séneca
In reply to Deleted user

Re: Disc dur NAS

by Deleted user -

Hola a tots:

I si instal·le el dropbox als ordinadors de les dues reds?

El que necessite es compartir un document d'excel on venen els xiquets del menjador per a que els mestres ompliguen cada matí els comensals que es queden.

Seria segur? Estaria permés?

Moltes gràcies a tots

Un salud

In reply to Deleted user

Re: Disc dur NAS

by Deleted user -

Perqué no comparteixes una fulla de càlcul del Google Docs? Només caldria compartirl l'enllaç al document compartit, i sabries en tot moment qui ha fet canvis a la fulla de càlcul i sense necessitat d'instal.lar res ni gastar-te diners.

És segur (pots donar permís només a qui tu vullgues) i 100% permés.

Unir la xarxa de Secretaria amb la d'alumnes et pots ficar en un embolic amb el SAI de Consellería si ho veu. 

Salutacions

In reply to Deleted user

Re: Disc dur NAS

by Deleted user -

Gràcies Fran per donar-me idees:

L'enllaç amb google docs d'un full de càlcul ja ho vaig intentar però moltes de les accions que tenia les perdia al convertir-se en un document de google.

Ara estic provant de fer anar el Owncloud com m'havia dit Alfons.

Al meu Linucentre el vaig intentar instal·lar amb softaculous però la versió 8.2.2 em demanava un php superior al que tinc, aixi que vaig optar d'instal·lar-lo manualment amb una versió inferior, la 7.0.11 que es conforma amb el php 5.3.2 que tinc al Servirdor de Linucentres.

Ara m'ix el següent: "Les Magic Quotes estan activades. OwnCloud requereix que les desactiveu per funcionar correctament. Magic Quotes està desfassat i és principalment inútil i hauria de desactivar-se. Demaneu a l'administrador que el desactivi a php.ini o a la configuració del servidor web.

S'han instal·lat mòduls PHP, però encara es llisten com una mancança?

Demaneu a l'administrador que reinici el servidor web."


Els he escrit un ticket als del SAI demanant que m'actualitzen el php per a poder instal·lar Owncloud 8.2.2 i m'han dit que si però que els portarà algo de temps.

Ja us comentaré com acaba la història.

Moltes gràcies a tots.

Un salud