Lliurex PMB de Usuario eliminado - jueves, 4 de febrero de 2016, 10:48 Número de respuestas: 2 Bon dia a tots:Vull instal·lar a l'ordinador de la biblioteca una altra versió de PMB però quan he anat a les descarregues de Lliurex no he trobat el Lliurex PMB. És Lliurex server que després li instal·les PMB?Ja em conteu.Gràcies Enlace permanente Responder En respuesta a Usuario eliminado Re: Lliurex PMB de Usuario eliminado - jueves, 4 de febrero de 2016, 13:06 Sí, Francesc.Has d'instal·lar el Lliurex server i després el PMB s'instal·la des del Zero Center.Salutacions,Anabel Enlace permanente Mostrar mensaje anterior Responder En respuesta a Usuario eliminado Re: Lliurex PMB de Usuario eliminado - miércoles, 10 de febrero de 2016, 11:04 Com puc esborrar tots els registres que hi tinc al PMB per a començar de nou?Gràcies Enlace permanente Mostrar mensaje anterior Responder
En respuesta a Usuario eliminado Re: Lliurex PMB de Usuario eliminado - jueves, 4 de febrero de 2016, 13:06 Sí, Francesc.Has d'instal·lar el Lliurex server i després el PMB s'instal·la des del Zero Center.Salutacions,Anabel Enlace permanente Mostrar mensaje anterior Responder En respuesta a Usuario eliminado Re: Lliurex PMB de Usuario eliminado - miércoles, 10 de febrero de 2016, 11:04 Com puc esborrar tots els registres que hi tinc al PMB per a començar de nou?Gràcies Enlace permanente Mostrar mensaje anterior Responder
En respuesta a Usuario eliminado Re: Lliurex PMB de Usuario eliminado - miércoles, 10 de febrero de 2016, 11:04 Com puc esborrar tots els registres que hi tinc al PMB per a començar de nou?Gràcies Enlace permanente Mostrar mensaje anterior Responder