Connexió GVA, que es desconecta

Connexió GVA, que es desconecta

by Deleted user -
Number of replies: 8

A vore si algú sap el que pasa,,ja que el SAI, no em dona bones solucions.

El tema es que tenim 3 punts d'accés wifi. Quan els profes es conecten a les aules, la red cau, i està pegant voltetes la icono de buscant connexió. Tinc posades les ip fixes, amb contrasenya, els puts d'accés fan de pont i totes les PC, es conecten al rang ip router 172.16.172.2/24.

-Pot ser siga la seguretat del router que desconecte els PC?

-Alguns PC estan restaurats per mig d'una còpia de seguretat, podria ser que tingueren registrada la mateixa MAC, pero vaig borrar l'arxiu /etc/udev/rules.d/70-persistent-net.rules.

-No hi han més IPs a donar?,,si no tenim més de 100 ordinadors

-S'han revisat els punts d'accés per si fan DHCP,,però res

 
In reply to Deleted user

Re: Connexió GVA, que es desconecta

by Deleted user -

Algun dispositiu s'arribat a connectar ?

In reply to Deleted user

Re: Connexió GVA, que es desconecta

by Deleted user -

Si clar,,,a les 9:00 funciona, cau la red quan molts intenten conectar-se,, per la vesprada ho comprove i funciona.

 
 
In reply to Deleted user

Re: Connexió GVA, que es desconecta

by Deleted user -

Podries averiguar el número máxim de dispositius que podem conectar-se a un punt d'accés?

In reply to Deleted user

Re: Connexió GVA, que es desconecta

by Deleted user -

També pot ser que si utilitzes adaptadors vells en els ordinadors de l'aula no es connecten si no tenen un canal adequat. Per exemple, el canal 11 sols ser bo per aquests adaptadors més vells.

Prova deixar el canal 11.

Si no tens un administrador de punts d'accés, hauràs d'entrar en cada punt d'accés i canviar-ho a ma

 

 

In reply to Deleted user

Re: Connexió GVA, que es desconecta

by Deleted user -

Ok,,provaré el canal 11..

 

He dectetat un virus en un ordinador amb windows XP, que li posa un DNS, pot ser siga el DNS, que estiga filtrat pel router i bloquetge tota la red. (a vore si la gent aprén de linux)

Ara de moment funciona millor

 
 
In reply to Deleted user

Re: Connexió GVA, que es desconecta

by Deleted user -

continua el problema,,,sobretot quan es conecten molts ordinadors,,,

Li esta passant a algun col·legi?

Massa connexions a la web de google i el router es bloquetja?

 

 
In reply to Deleted user

Re: Connexió GVA, que es desconecta

by Deleted user -

Hola Pep

Problemes amb la connexió i solucions basades en logs

Fa uns sis anys vaig estar en un cole on hi havien uns 70 ordinadors. A poc a poc vàrem avançar instal·lant LliureX, però hi havia un sentiment de resistència irracional cap a aquest sistema.

Finalment es va deixar un ordinador amb Windows XP a la sala de mestres, aquest ordinador era un festival de troians que els mestres aportaven amb els seus pendrives.

El cas és que es tallava constantment la connexió.

Vaig parlar amb el SAI moltes vegades, sense trobar el problema. Finalment vaig contactar amb els gestors de les connexions a internet i vaig insistir molt en que miraren els logs del router.

Després d'unes hores em varen tocar per tal d'informar-me de que un ordinador estava constantment fent peticions.

No vaig dubtar ni un moment d'on provenia el problema.

Per tal de no formatar la partició de Windows de l'ordinador en qüestió li vaig amagar el GRUB i vaig configurar LliureX per defecte.

El problema es va acabar de sobte.

Salut

---

Quan l'objectiu et parega difícil,
no canvies d'objectiu;
busca un nou camí per arribar a ell. Confucio
In reply to Deleted user

Re: Connexió GVA, que es desconecta

by Deleted user -

Hola Alfons, pot ser siga eixe el principal problema.

En el meu centre casi tenim tots els equips en lliurex, queden eixes extremes resistències amb 3 windows XP.

Eixé és el camí, a poc a poc.

Gràcies  Alfons