5é Congrés de Programari Lliure 5 i 6 de maig a Castelló

5é Congrés de Programari Lliure 5 i 6 de maig a Castelló

by Deleted user -
Number of replies: 8

Hola companys,

Després de l'edudinatictac15 en Dènia habemus congrés de programari lliure en Castelló. Jo ja he fet la meua proposta de ponència per a celebrar els 10 anys de LliureX, us animeu: http://mestreacasa.gva.es/web/congreso/10

congrés

In reply to Deleted user

Re: 5é Congrés de Programari Lliure 5 i 6 de maig a Castelló

by Deleted user -

@Daniel

Jo sé per què has fet la proposta de ponència... vols tenir abans que ningú aquesta distro.

Au, animeu-vos, és temps d'aprendre...en realitat ensenyem per a aprendre, però no o diguem.

Ningú no pot donar allò que no té.

Així que cal anar a aprendre dels que saben ahir a Dénia i demà a Castelló.

Sigue el tablero EduTicTac de Alfons en Pinterest.

### Off-topic

Aprofite l'ocasió per explicar que fart de no tenir temps de veure els videos de l'aplec que es va fer a gener a Castelló els he baixat, el he passat a mp3 (no sé si el meu Android llig ogg) i els he sentit al cotxe, on passe la meitat del temps de la meua vida.

Procediment:

1. Baixar els videos

Lloc: http://ujilliurex.uji.es/videos.php

2. Els baxem tots ràpidament des del terminal

$ wget  &&  &&  &&  &&  && 

3. Instal·lem SoundConverter

$ sudo apt-get install soundconverter

Toquem configurem les preferències per informar al sistema d'on ens els deixa i en quin format i convertim.

Salut

----------------------
«Hi ha tres camins que porten a la saviesa:
La imitació, el més senzill;
la reflexió, el més noble; l'experiència, el més marg.»
— Confucio
In reply to Deleted user

Re: 5é Congrés de Programari Lliure 5 i 6 de maig a Castelló

by Deleted user -

Doncs ja ha arriba't maig i servidor també presentarà una ponència per tal de recolzar l'ús del programari lliure a la comunitat educativa que ens envolta, la veritat és que es molt més còmode anar a escoltar que a exposar (quins nervis) però considere que n'hi ha que ser coherent amb els propis principis i compartir el que anem aprenent.

Tinc ja la presentació preparada però no la compartiré fins després del Congrés per tal de que demà siga primícia mundial ;D

Que tot vaja bé, estic segur molts ens vorem demà!

Calfant motors...

In reply to Deleted user

Re: 5é Congrés de Programari Lliure 5 i 6 de maig a Castelló

by Deleted user -

Alfons, molt bona idea. De moment, aniré a Castelló amb bona música. Deixaré els vídeos a la cua... Qué ja es fa llarga!!

Samuel i companyia, ens veiem demà a la UJI. He vist que al primer café ja podem fer una llarga xarrada.

Salut.

In reply to Deleted user

Re: 5é Congrés de Programari Lliure 5 i 6 de maig a Castelló

by Deleted user -

No estereu sols a Castelló. Finalment jo també aniré, encara que només dimecres de matí a la taula redona: "És l'hora d'aprendre a pensar com un ordinador. Avantatge o necessitat?"

Com diu Samuel, aniré a explicar contar la meua experiència, la dels meus alumnes i la de les famílies amb el curs de k-8 de 20 hores de code.org, sobre el "pensament computacional". 

Així que ens vorem per allí wink

In reply to Deleted user

Re: 5é Congrés de Programari Lliure 5 i 6 de maig a Castelló

by Deleted user -

Ei! me n'alegre molt! Ens veiem demà. Jo us escoltaré demà i parlaré el dimecres sobre Inkscape. Ja us avance que, aprofitant l'ocasió, he trobat temps per compartir uns tutorials sobre Inkscape a Wlikimanuals que presentaré el dimecres. La meua intenció és Donar a conèixer l'aplicació, fer xicotetes demostracions -de part- del que es pot fer amb ella, i presentar alguns recursos per a l'aprenentatge.

Salut i fins demà!

PS: no hem fet xapes wink

In reply to Deleted user

Re: 5é Congrés de Programari Lliure 5 i 6 de maig a Castelló

by Deleted user -

Ens veiem demà companys!!!

Jo també faig una ponencia dimecres sobre Scratch.

Fins demà.

In reply to Deleted user

Re: 5é Congrés de Programari Lliure 5 i 6 de maig a Castelló

by Deleted user -

Bones.

Moltes coses interessants al 5è Congrés de Software Lliure...

Coses interessants:

Nom clau de la distro LliureX 15.05: Trusty

Repositoris: encara no estan on-line

Control de versions per si algú vol baixar algun paquet i provar en Ubuntu 14.04 LTS: https://launchpad.net/~llxdev/+archive/ubuntu/trusty/+packages

Cloudbook: https://github.com/cloud-book/cloudbook

Migasfree: https://speakerdeck.com/jact/administrando-tu-parque-de-ordenadores-linux-con-migasfree

Salut

------------------------------
La pràctica no ens fa perfectes,
La pràctica perfecta ens fa perfectes.

Vincent Thomas Lombardi

In reply to Deleted user

Re: 5é Congrés de Programari Lliure 5 i 6 de maig a Castelló

by Deleted user -

Us copie unes coses que m'he deixat en la xarrada i que he compartit en twitter:

Coses pendents #CongresLliureX (1): El robot de @aisoyrobotics funciona amb una raspberry pi, crec que no ho he dit.

Coses pendents  (2): Els tràilers de dos audiovisuals de "programa tu obra":  i

Coses pendents  (3): Els desenvolupadors de  estàn preparant una carcasa de plàstic per a millorar el sistema.

Coses pendents  (4): Demà tornaré a presentar  en la Jornada  Hi haurà vídeo.

Coses pendents  (i 5): Si us interessa participar en el certamen "programa tu obra" parleu amb .