Exportació dades itaca

Exportació dades itaca

by Deleted user -
Number of replies: 4

 

Hola a tothom!

Abans de tot, saludar a tota la comunitat ja que fa temps que no em passe per ací, vaig massa liat (com tots, supose) ;)

El tema és que estic fent una petita aplicació (la gran vindrà després ;) i vull incorporar les dades d'itaca de:

Profes, departament al que pertanyen, càrrec que tenen i hores d'atenció a pares.

He conseguit traure la info de profes en xml i importar-la a la aplicació, però no se com traure l'altra (Dpt, càrrec, at. Pares)

Fa una setmana que he obert incidència, pero res de res.

Algú sap com traure eixes dades desde itaca en xml? 

Bé, res més, un saludet a tothom!

P.D. Encara estic negociant la anada a la edudina tictac2015 :D

 

In reply to Deleted user

Re: Exportació dades itaca

by Deleted user -

No tinc ni idea, imagine que tenen que habilitar eixa possibilitat des de Ítaca... espere tingues sort!!

Ja ens contaràs de que va l'aplicació... estic intrigat.

Fes el favor de vindre a la #edudina... ;)

In reply to Deleted user

Re: Exportació dades itaca

by Deleted user -

Bones.

Sols una cosa.

L'ultima vegada que vaig escanejar els ports del server de Linucentres em van bloquejar el router via MAC.

Ni us conte el que em va costar convèncer als tècnics de que el meu router estava bloquejat i que em deixaren veure la web del centre des de fora de la xarxa.

Vaig haver de recòrrer a tor[1], des de fora del centre per visualitzar els continguts.

[1] https://www.torproject.org/

Ni idea, de com ni de què fer, que no siga exportar els usuaris.

Salut

------------------------
«Si ets capaç de veure les coses subtils i adonar-e de les coses ocultes, irrumpint abans del ordre de batalla, la victòria així obtinguda és una victoria fàcil».
Sun Tzu L'art de la guerra
In reply to Deleted user

Re: Exportació dades itaca

by Deleted user -

La exportació xml de ITACA és una meravella i se li pot traure molt profit. Jo he desentrrollat un mòdul per a importar les dades a la meua aplicació i entre altres, generar el horari del professorat, però no he vist cap taula on figure el departament i el càrrec (encara que tampoc es l'he buscat). Per a l'hora de reunió de pares, pots exportar la taula d'ocupacions complementàries i la del nom d'aquestes ocupacions. En la taula d'ocupacions tens el codi de l'hora de reunió de pares i en l'altra taula pots veure el nombre a la qual correspont. No més has de fer la consulta per aquest camp i sustituir el nombre pel nom de l'ocupació.

In reply to Deleted user

Re: Exportació dades itaca

by Deleted user -

Hola a tots!

Gràcies per les respostes. El que faré és exportar totes les dades (XML) que em deixa Itaca i anar mirant d'on puc treure la info que em fa falta ;)

Si ho trobe ya vos ho dic smile !

Un saludet!

Antonio Coloma.