Presentació d'un nou Fòrum sobre Scratch, Arduino i S4A

Presentació d'un nou Fòrum sobre Scratch, Arduino i S4A

by Deleted user -
Number of replies: 4

Hola companys/es,

Després del fracàs del fòrum sobre Blender, i del fòrum d'edició d'àudio i vídeo he decidit crear un nou fòrum on podem plantejar dubtes i realitzar aportacions sobre la programació amb Scratch, la utilització de la targeta Arduino i l'ús de l'aplicació Scratch for Arduino (S4A). Si és un altre fracàs, cap problema.

El podeu trobar en aquest enllaç: http://edutictac.es/moodle/mod/forum/view.php?id=891

A més, en el diigo d'EduTicTac estic arreplegant tots els recursos que trobe amb les etiquetes: Scratch, Arduino i S4A

In reply to Deleted user

Re: Presentació d'un nou Fòrum sobre Scratch, Arduino i S4A

by Deleted user -

Ei Daniel.

El fracàs és totalment necessàri per avançar.

És una metodologia d'aprenentatge, però no recorde que haja segunt un fracàs, simplement potser no ha contestat ningú.

Igualment et dic de teua intervenció sobre reprografia, jo vaig contestar, però em va semblar molt i molt interessant, doncs és un tema que no domine ni de lluny, ni tampoc tinc cap experiència.

Fracàs a fracàs anem avançat.

Visca el fracàs!!!

Salut

---------------------------------
La pràctica no ens fa perfectes,
La pràctica perfecta ens fa perfectes.

Vincent Thomas Lombardi

In reply to Deleted user

Re: Presentació d'un nou Fòrum sobre Scratch, Arduino i S4A

by Deleted user -

Hola Alfons,

Només era una manera de presentar un fòrum d'edutictac com si fos la tercera entrega d'una peli.

No parlaria de fracàs. Sinó de falta d'ús d'eixos fòrums... per alguna cosa serà:

- Blender: s'ha de dedicar massa temps per a aprendre (oficialment vaig dedicar 160 hores, dos cursos de 80 hores, però segur que vaig fer-ne més) i per a crear productes també necessites massa temps. Encara que em va agradar i continue fent alguna cosa. Però no ho recomane, hi ha coses més interessants que fer.

- Edició d'àudio i vídeo: millor que no pregunte ningú, jo no podré contestar ja que fa temps que no edite àudio ni vídeo.

Salut i visca les propostes que no arriben a cap lloc, sempre podràs inventar-te una proposta nova.

In reply to Deleted user

Re: Presentació d'un nou Fòrum sobre Scratch, Arduino i S4A

by Deleted user -

Daniel.

Sí, ets molt valent en aprendre Blender.

Crec que aquest programari està més enfocat a la indústria, és molt i molt difícil de dominar.

Algunes pel·licules fetes amb Blender GNU/Linux...

Titanic, Shrek, El señor de los anillos, Scooby-Doo, Harry Potter, Stuart Little, X-Men, Star Wars (Episodio II), Matrix 2, Piratas del Caribe, Madagascar, Nemo, Los increibles, Cars, King Kong, Final Fantasy, Men In Black, Start Trek Nemesis, Ice Age, Robots...

Més informació a:

http://architecnologia.blogspot.com.es/2013/10/cine-y-software-libre.html

Salut

---------------------------------
La pràctica no ens fa perfectes,
La pràctica perfecta ens fa perfectes.

Vincent Thomas Lombardi

In reply to Deleted user

Re: Presentació d'un nou Fòrum sobre Scratch, Arduino i S4A

by Deleted user -

Hola Alfons,

M'ho vaig passar molt bé aprenent a modelar en 3D. I sobretot, fent animacions. Qui més va patir va ser el PC que es tirava unes 24 hores renderitzant animacions d'uns 3 minuts.

Més que valent, vaig tenir temps i els dos cursos de l'Intef, que de moment no han tornat a ofertar, estaven molt currats. Tot molt ben explicat amb bons tutorials i amb un tutor que explicava molt bé i molt ràpidament qualsevol problema que teníem i plantejavem en el fòrum corresponent: http://joaclintistgud.wordpress.com/2014/03/29/joaclint-oferta-formativa/

Salut.