Qualcomm Atheros QCA9565 / AR9565 en lliurex

Qualcomm Atheros QCA9565 / AR9565 en lliurex

by Deleted user -
Number of replies: 10

He preguntat al foro de lliurex però no em responen. Porte des de setembre intentant fer funcionar la wifi del meu portàtil, Qualcomm Atheros QCA9565 / AR9565 en lliurex pandora i no ho he pogut fer. He provat de tot. Algú té alguna idea. debian testing i ubuntu funcionen sense problemes sembla que és cosa de la versió del kernel però no trobe cap pedaç amb el que fer-la funcionar. Gràcies

In reply to Deleted user

Re: Qualcomm Atheros QCA9565 / AR9565 en lliurex

by Deleted user -
A mi tampoc em funciona el Wifi en els TOSHIBA TECRA del centre. Per cert, els de l'equip Lliurex estan molt callats des que vam fer aquella jornada, no? Xics, digueu alguna cosa! Encara que només siga "hola, estem molt enfeinats i no podem participar" Si no pareixerà que no us deixen participar!
In reply to Deleted user

Re: Qualcomm Atheros QCA9565 / AR9565 en lliurex

by Deleted user -

A mi si en funciona la wifi en els portàtil Tecra s4. Mira a vore si tens el botó de la wifi en off. A mi en va passar una vegada. Quasi en trenque les banyes per no mirar-ho.

In reply to Deleted user

Re: Qualcomm Atheros QCA9565 / AR9565 en lliurex

by Deleted user -

Gràcies Emili, provablement siga això. Com a l'institut no tenim wifi, apenes el gastem (només per a fer alguna proveta).

Ara només falta que algú ajude a Francesc amb el Qualcomm Atheros QCA9565 / AR9565.

Salutacions

In reply to Deleted user

Re: Qualcomm Atheros QCA9565 / AR9565 en lliurex

by Deleted user -

Bones.

En aquest forum donen una solució mitjançant un backport del kernel.

http://ubuntuforums.org/showthread.php?t=2190930

La solució sembla senzilla.

El comentari és del 6 de desembre de 2013.

A veure si tens sort.

L'apegue per centrar el tema:

###########################

Before compiling the driver, make sure you have necessary support packages installed. To do so, open a terminal (Ctrl-Alt-T) and install/reinstall the following (while being connected to internet using your cable connection) -

Code:
sudo apt-get install --reinstall linux-headers-generic build-essential

Now download, compile and install the driver as follows -
1) Download the latest backported driver package from here - http://drvbp1.linux-foundation.org/~...tml/backports/

2) Copy the downloaded tar.bz2 package to your Ubuntu Desktop > Right-click > Extract here.

3) Open a terminal and run the following commands one-by-one (if you are trying a version different than "3.13-rc2-1" change the name "backports-3.13-rc2-1" accordingly)-

Code:
cd Desktop/backports-3.13-rc2-1
make defconfig-ath9k
make
sudo make install

4) Reboot for the newer driver to take effect.

#########################

Salut

In reply to Deleted user

Re: Qualcomm Atheros QCA9565 / AR9565 en lliurex

by Deleted user -

Fantàstic Alfons! Que gran que eres!

Estic escrivint açò des del meu portàtil que ja connecta per wifi seguint les instruccions del teu missatge. Gràcies per tot i gràcies també a Tàfol.

Seria important que aquest tipus de "receptes" es feren públiques també als foros de lliurex. Vaig a penjar allí la teua "solució" per si algú estroba el mateix problema.

In reply to Deleted user

Re: Qualcomm Atheros QCA9565 / AR9565 en lliurex

by Deleted user -

Ei, Francesc, m'alegre molt.

He de confesar que fa temps, quan ho vares comentar, vaig cercar la solució, però no la vaig trobar.

Vaig estar a punt de no contestar, vaig pensar, massa fàcil, potser no té importància.

Va estar Tàfol qui em va picar la curiositat.

Això m'ha fet pensar que cal perdre la sensació de fracàs, ja que sembla que cal fracasar continuament per encertar.

Una vegada més es demostra la potència de la comunitat, això del coneixement compartit funciona.

Potser també caldria pujar la solució al Wikimanuals, ja que és una solució concreta a un cas concret, però poden haver més casos i ahí hi ha una línia de recerca.

Si no ho fa ningú intentaré pujar-ho el més prompte possible, però ací tenim una feina col·laborativa, si algú pren la iniciativa millor que millor, sempre es pot anar millorant.

Happy hacking#lliurexhackers

In reply to Deleted user

Re: Qualcomm Atheros QCA9565 / AR9565 en lliurex

by Deleted user -

Hola Alfons.

Disculpa la meua ignorància però he intentat penjar eltema en wikimanuals i em diu que no tinc permisos pera fer-ho. He posat la teua resposta als foros de lliurex. Gràcies per tot.

In reply to Deleted user

Re: Qualcomm Atheros QCA9565 / AR9565 en lliurex

by Deleted user -

Hola,

gràcies als dos, però, jo no he fet res!

Només intentava recordar el motiu pel qual s'havia obert el tema, ja que em semblava que m'havia apropiat d'ell i... Això no és fa a un amic! ;P

Al final, ves per on, hem matat un pardal de dos tirs!! (com em van dir una vegada)

El tema de wikimanuals, Francesc, crec recordar has de demanar permís d'edició a Samuel i ell et dirà usuari i contrassenya. A partir d'eixe moment s'edita igual que la wikipedia.

Salut!

In reply to Deleted user

Re: Qualcomm Atheros QCA9565 / AR9565 en lliurex

by Deleted user -

Francesc Juan ja tens accés als wikimanuals, van tindre que tancar l'accés per l'spam...

Estic un poc assent últimament, altres prioritats demanen la meua atenció ara mateix però vos seguix d'apropet ;D

Salutacions per tots.

In reply to Deleted user

Re: Qualcomm Atheros QCA9565 / AR9565 en lliurex

by Deleted user -

Hola @Samuel i @Francesc

He editat els permisos de Francesc.

Al Wikimedia hi ha diversos rols. Sembla que quan una persona es registra té accés a diverses coses, però se li atorga el rol més restrictiu.

http://wikimanuals.edutictac.es/index.php?title=Especial:Drets_dels_grups_d%27usuaris

He pujat de nivell a Francesc, a Pedro i a Tàfol al rol de bot, ara supose que ja prodreu editar. Samuel si creus que cal fer alguna modificació més tu mateix.

Si algú necessita loguejar-se per editar que ho diga.

L'oportunitat de conèixer per dins Wikimedia és realment interessant.

Finalment he creat la pàgina i he anat fent, reviseu-la, per fer els canvis i correccions que cregueu oportú. Ho senc, he anat fent i em sembla que l'he avançat massa...

Procés de creació d'una pàgina al wikimanuals:

1. Cal editar el codi de la plana inicial, fixeu-se no és difícil.

2. Després de guardar la pàgina inicial cliquem l'enllaç que s'ha creat i editem en aquell cas.

Cal no tenir por, teniu una zona de proves. Al principi espanta, però si anem poquet a poquet provant la cosa va realment bé.

El codi que utilitza Wikimedia és molt semblant a Markdown o a reStructuredText, és molt fàcil, no és ni Java ni C++, és realment assumible i ens obri un món, cregueu-me.

Teniu la pàgina a la secció GNU/Linux > Wifi de la pàgina principal.

http://wikimanuals.edutictac.es/index.php?title=P%C3%A0gina_principal

Pàgina en concret:

http://wikimanuals.edutictac.es/index.php?title=Categoria:Wifi#Cas_del_hardware_Qualcomm_Atheros_QCA9565_.2F_AR9565_sobre_lliurex_13.06

Happy hacking

#lliurexhackers