Bibliojocs i JClic

Bibliojocs i JClic

by Deleted user -
Number of replies: 7

Hola companys, vos informe que he actualitzat bibliojocs i ara el cercador està en la portada de la web. També una secció amb les novetats i les activitats més populars.

A més he afegit les activitats que tenim en la biblioteca Ratotolí de jclic, les quals no apareixen en les categories de bibliojocs però si en les recerques. Això és molt útil per tal d'enviar activitats als alumnes mitjançant epoptes, molt pràctic per als alumnes d'infantil i primer cicle.

Vos deixe una captura de la recerca multiplicació ;D endevineu quines són les activitats de jclic? xDD

Captura%20de%20pantalla%20des%20de%202013-12-12%20233916.png

Salut!!

In reply to Deleted user

Re: Bibliojocs i JClic

by Deleted user -

Samu , me quito la gorra , el sombrero y lo que haga falta ...GENIAL   !!!!!!  SUPER ÚTIL  !!!!!!!!!!!

que se puedan buscar actividades Jclic  y lanzarlas desde el epoptes  .

Ahora mismo no se abre la actividad elegida, y si entro como siempre accediendo a la biblioteca , se abre , puedo navegar y elegir infantil o primaria, lengua... pero al lanzar el icono de la actividad aparece un error y no la abre.

Espero ansioso.......

 

Si no nos vemos Feliz Navidad / BON NADAL A TOTS/ES

Luis

Arréglalo Samu

In reply to Deleted user

Re: Bibliojocs i JClic

by Deleted user -

Gràcies Samuel,

No se si eres conscient de larepsercusió del teu treball. Jo puc dir-te que al meu centre i a una desenaque conec s'utilitzen els bibliojocs a diari. Faig tota la publicitat que puc ja que pense que ésmolt útil i cada vegada millor. Felicitats!

In reply to Deleted user

Re: Bibliojocs i JClic

by Deleted user -

Hola:

Bon treball; sí, senyor.

Gràcies per la teua dedicació.

Slutacions.

In reply to Deleted user

Re: Bibliojocs i JClic

by Deleted user -

Moltes gracies per el feedback la veritat és que a mi m'agrada perquè estic aprenent a programar a nivell elemental i al mateix temps sentix que es un treball útil.

Tinc que agrair la col·laboració de Luis arreplegant recursos de la xarxa i reportant errors que va trobant. En aquests sentit m'havia oblidat comentar que per facilitar la inclusió de noves activitats ara no es necessari registrar-se :D

Seguim enriquint-nos mútuament al més pur estil hacker (adjunte lectura fonamental)

In reply to Deleted user

Re: Bibliojocs i JClic

by Deleted user -

Hola Samuel.

En aquest llibre es parla del model de La Catedral i El Bazar. Dos models de construcció del coneixement. Eric Raymod va proposar aquesta discusió arran del trencament del model tradicional a ran del desenvopament del software lliure.

Un llibre molt interessant per llegir i més per comentar.

Una iniciativa molt interessant la de Bibliojocs, ja que respon a una necessitat real, la d'utilitzar les TIC per aprendre qualsevol cosa de forma assistida per ordinador, facilitant un model autònom.

Salut