Fem Comunitat...

Fem Comunitat...

by Deleted user -
Number of replies: 2

Benvolguts companys, quan edutictac va començar la seua aventura fa ja uns cinc anys no esperava que durara tant sincerament xDD. Com la cosa va madurant vos informe que pense poc a poc aquest espai no ha de dependre d'una persona únicament en certs aspectes.

 
Fins ara he estat al davant de tasques com el hosting i administració de diversos servicis i no m'importaria continuar fent-lo per què és algo que m'agrada. Però deixe la porta oberta a que si algú es vol fer carreg d'alguna secció per el motiu que siga, per favor doneu un pas endavant... ;D

En aquesta línia, ja fa temps que compartix la contrasenya del hosting amb Daniel Turienzo i Alfons, els quals formen part d'aquest projecte des del principi. Gràcies a lastpass ara compartim les contrasenyes de tots els servicis d'edutictac.

Donat que l'última cridada a fer donacions ha tingut tant bona acollida, ja tenim superhàbit!! he pensat que era convenient crear un compte en paypal per a que les donacions vagen a aquest i no al meu compte personal (per si tinc tentacions d'anar-me al Caribe....). Daniel i Alfons ja tenen l'usuari i contrasenya i si a algú més l'interessa tindre-lo es pot posar en contacte amb mi :D

Novament gràcies per compartir, personalment gaudix un muntó!!

Per cert, he descobert que si feu una donació des de paypal a comunitat@edutictac.es directament no cobren comissió ;D
------------------------------------------------------------------
http://about.me/sasogu

In reply to Deleted user

Re: Fem Comunitat...

by Deleted user -
Hola Samuel. Genial, a poc a poc es van donant passos més seriosos en aquesta comunitat. Mai ens havíem imaginat ningú que passarien tants anys i que el projecte continuaria avant. Potser el no tenir objectius definits i no estar obligats a participar ha anat consolidant una comunitat on tothom és benvingut i on no sobra ningú, on tots intentem ajudar i aprendre al mateix temps. Potser caldria veure les necessitats de manteniment dels serveis muntats a la comunitat, per la meua part crec que puc ajudar en aquelles coses que vagen sent necessàries, caldria, a poc a poc fer una anàlisis de les tasques que caldria atendre. En qualsevol cas gràcies per la confiança. Salutacions
In reply to Deleted user

Re: Fem Comunitat...

by Deleted user -

Per alusions, una vegada més us he de dir que estic encantat de col·laborar i agraït d'aprendre amb i de vosaltres. Per exemple, això del lastpass està molt bé.

Ara vaig a continuar amb el control de l'ascensor de tres plantes, que el 21 d'abril el presentem a un concurs a València. Ja us contaré com ha anat.

Salut.