Biblijocs ara és 2.0

Biblijocs ara és 2.0

by Deleted user -
Number of replies: 10


Bona nit companys, aprofitant que estic aprenent php mysql i un poquet de javascript a partir de l'estudi d'un programari realitzat en el IES Monserrat Roig per Antoni Antón per a gestionar diverses parts del centre. El que he fet ha sigut adaptar-lo a un centre de primària per tal de que la gestió siga més eficient. Resumint i per tal de no allargar-me, una passada :DD

El cas és que he aprofitat els coneixements adquirits per tal de crear una versió de bibliojocs molt més dinàmica, amb moltes possibilitats que segur ens aprofitaran en la nostra tasca diària...

La que més m'agrada de moment és la possibilitat de cercar activitats http://edutictac.es/bibliojocs2/ també podem vorer la calificació de l'activitat en diverses xarxes socials per tal de fer-nos una idea de la popularitat de l'activitat...

El més interessant són les possibilitats que es presenten a partir d'ara... a mi m'apassiona per que vaig aprenent conforme vaig afegint funcionalitats a bibliojocs, en tinc en ment unes quantes. Per eixemple, que cada centre educatiu puga personalitzar bibliojocs amb les activitats que considere, posant i llevant al seu gust... altra opció que he pensat és donar la possibilitat que cada mestre puga seleccionar les activitats que li semblen més interessants i que totes apareguen en una plana ordenades per temes...

De moment ja es poden pujar i editar activitats, ara mateix estic implementant un sistema per tal de que els enllaços que es publiquen en http://groups.diigo.com/group/edutictac/content/tag/bibliojocs passen automàticament a bibliojocs a falta d'assignar una categoria...


Altres possibilitats pot ser crear una secció de activitats populars (per nombre de clics fets en elles...) I... el cel és el límit xDDDD

Moltes coses com podeu vorer que espere podeu gaudir per a després de vacances... si no passa res ;D

Pròximament vos convidaré a provar l'aplicació per tal d'anar depurant-la.

In reply to Deleted user

Re: Biblijocs ara és 2.0

by Deleted user -

Hola Samuel.

He provat Bibliojocs 2, quina bona idea.

Potser ara mateix no necessitem, al meu centre, customitzar l'aplicació, però també pense que, ben plenificat podriem simplificar el full de ruta dels xiquets, per exemple per fer lectoescriptura, o mates.

El menú que hi ha és molt útil, ja que et dona una idea del nivell de l'acivitat, però, el fet d'haver de buscar, i a més, poder adaptar l'activitat al moment o desenvolupament del teu centre a l'estil Moodle, per fer una analogia, em sembla molt interessant.

Bé, no t'agobies que cal viure també. La idea és molt interessant, quan ho veges oportú ací estarem per anar provant aquestes ferramentes.

Salut

In reply to Deleted user

Re: Biblijocs ara és 2.0 Es neccesiten Beta testers

by Deleted user -

Hola companys el treball avança... crec que la cosa està suficientment madura per a que la proveu... està pensada per al meu centre però com que fer que l'aplicació fora multicentre no costava molt ho he implementat. Si vos interessa podria donar-vos d'alta com administradors del vostre centre.

El codi de centre per a provar l'aplicació és 12345678 l'usuari 12345678 i la contrasenya 12345678 ho deixaré obert uns quants dies i després eliminaré l'usuari... aquest és el link directe http://edutictac.es/bibliojocs2/login.php

Com tota aplicació tindrà els seus errors així que espere comentaris i propostes de millora xDD És impressionant la quantitat de detalls que n'hi ha que tindre en compte per a que tot funcione correctament...

Feliç 2014 ;D

In reply to Deleted user

Re: Biblijocs ara és 2.0 Es neccesiten Beta testers

by Deleted user -

Hola Samuel,

Aoxò està fet, m'encanta la idea. Vaig a provar-ho i ja parlem. Gràcies com sembre pel teu treball i per compartir-ho.

In reply to Deleted user

Re: Biblijocs ara és 2.0 Es neccesiten Beta testers

by Deleted user -

Hola Samuel.

Un treball per a llevar-se el barret. Genial, m'ha agradat molt la proposta.

No sé si eres conscient de la responsabilitat que això suposa. Crec que és una proposta usable i a poc a poc potser es sumaran més i més usuaris.

Bé el cas és que com retroalimentació he vist que el el camp de la url no sabia que posar i he posat la url del meu centre. No té sentit però és que no entenc que va en aquest camp.

Bé, amb paciència, soles era per retroalimentar-te.

Una idea genial.

Salut

In reply to Deleted user

Re: Biblijocs ara és 2.0 Es neccesiten Beta testers

by Deleted user -

Jejeje gràcies Alfons... a vore... en principi és una eïna per administrar bibliojocs, per tant en la url n'hi hauria que posar la del recurs que vols afegir a bibliojocs

Si entres en per exemple http://edutictac.es/bibliojocs2/php/musica3.php voràs el que has afegit ;D o en qualsevol altra categoria de les que has triat.

Ja que estava, a més d'administrar bibliojocs, he aprofitat per afegir funcionalitats que hem demanaven els mestres del meu centre, per a comunicació interna i per a compartir documents...

Tal volta l'estructura no és molt clara... jo la comprenc per que estic fent-la. Pensaré una manera més senzilla de cara als usuaris finals... no sé ;D

Tal volta caldria afegir documentació a wikimanuals... jejeje

Gràcies per provar-ho!!!

In reply to Deleted user

Re: Biblijocs ara és 2.0 Es neccesiten Beta testers

by Deleted user -

Hola Samuel, acabe de provar el teu meravellós invent i m'ha agradat molt. Estic molt interessada  per al meu centre, ens faràs preu d'amic?, je,je. La pàgina inicial per als profes està molt bé perque és com un suro per a posar novetats o notícies, no? Per a afegir els recursos organitzats també és molt fàcil (he afegit ú: BiblioTICteca) i la part de documents, és el dropbox? eixa no l'entés molt...tornaré a entrar, mentres es puga....gràcies Samuel per compartir els teus superpoders !!!

In reply to Deleted user

Re: Biblijocs ara és 2.0 Es neccesiten Beta testers

by Deleted user -

Hola Paqui, m'alegra que t'agrade, amb soft lliure ningú es fa ric... tindré que pensar en algun model de negoci... jajaja

La pàgina principal és un suro, només el professorat amb permís pot publicar... També si vos fitxeu dalt a la dreta es poden enviar missatges entre els membres del claustre...

Respecte a la part de Documents, la idea és tindre un espai on compartir arxius que puguen ser interessants per a tindre a mà en les nostres classes o per a compartir amb companys... ja he afegit un botó per a poder compartir arxius de dropbox... podeu provar :DDD Aquesta opció als que ja utilitzem dropbox no ens aporta molt però si als que no el coneixen i no n'hi ha manera de que el coneguen... d'aquesta manera tinc una eïna integrada que pot ser senzilla... i si no ho és la eliminem xDD tot es provar.

Gràcies!!

In reply to Deleted user

Re: Biblijocs ara és 2.0

by Deleted user -

Tot sembla funcionar bé.

El recurs dels escacs l'he posat jo.

És senzill i útil, dos qualitats importants. Encara que no hi ha molta ajuda pots utilizar-lo.

 

In reply to Deleted user

Re: Biblijocs ara és 2.0

by Deleted user -

Samuel tu no corres... voles!

Vaja un treball que t'has currat. He trastejat una mica i el que més m'agradat és la senzillesa per gestionar les activitats.

Com continues així no deixaré de sorprendem i sorprendre als meus companys.

Moltes gràcies.

In reply to Deleted user

Re: Biblijocs ara és 2.0

by Deleted user -

Moltes gràcies a tu Juanen, comentaris com el teu pugen la moral i segur que m'animen a continuar millorant el gestor...

Encara no l'he presentada al meu claustre, però està pensada per a que els mestres amb menys afinitat amb les tic puguen ser útililitzar-ho sense problemes.

Aprofite per a informar-vos que he trobat la manera d' "afegir" dropbox a la secció documents... quan tinga un moment ho començaré a implementar a vorer com queda ;D

Salut i gràcies a tots per el feed-back.