Moodle y limitación tamaño archivo

Moodle y limitación tamaño archivo

by Deleted user -
Number of replies: 2

Buenos días,

He instalado la última versión de Moodle desde el Softaculous en el CPanel de Conselleria. Todo bien, pero tengo un problema al subir archivos de más de 18MB. Siempre me da un error:

"ERROR: Cadena JSON no válida

Request Entity Too Large
The requested resource/moodle/repository/repository_ajax.php
does not allow request data with GET requests, or the amount of data provided in
the request exceeds the capacity limit.
Additionally, a 404 Not Found
error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.
"

Tengo el límite en Moodle en 300MB y al ver la configuración de PHP también me salen 300MB. ¿Alguien ha tenido el mismo problema?

Un saludo y gracias,
David
In reply to Deleted user

Re: Moodle y limitación tamaño archivo

by Deleted user -

Hola David.

Et comente...

L'any passat vaig pujar una passada de documents a Moodle i no em va donar gaires problemes. Tot va anar com la seda.

Aquest any, amb Moodle nou, però amb la mateixa màquina del SAI. Sembla que n'hi ha dues. A nosaltres ens ha tornat a tocar aquells que soles pots instal·lar Moodle 1.9.

Em principi l'experiència em diu que tot era prou fiable, si llevem els problemes que de caiguda dels DNS interns de conselleria.

Aquest any amb un nou Moodle he patit problemes en pujar els documents. Em deia que no teina permís per pujar-los. Vaig estar provant el proxy anònim Tor (ara ilegal en fer-ho servir dins la xarxa de conselleria, segons els últimes instruccions) i em va donar més problemes si cap en pujar els documents.

Finalment es va arreglar després de tres incidències al SAI.

No sé que pot estar passant, però t'ho comente per tal de que quede constància dels problemes.

Salut

In reply to Deleted user

Re: Moodle y limitación tamaño archivo

by Deleted user -

Buenos días, Alfons

Muchas gracias! Acabo de poner una incidencia en el SAI a ver qué pasa.

 

Un saludo,

 David