Activar micròfon

Activar micròfon

by Deleted user -
Number of replies: 6

Porte algun temps intentant activar el microfon en el servidor de nemo i no hi ha manera. Ni en el connector de davant ni al de darrere de cap dels servidors puc fer-lo funcionar. El cas és que es troba actiu i amb la màxima potència però no es sent res ni es pot gravar res amb l'audacity. Algú em pot ajudar.? Gràcies.

In reply to Deleted user

Re: Activar micròfon

by Deleted user -

Hola Francesc,

Has provat amb diverses configuracions de "Preferències de so". En la pestanya "Maquinari" has de triar la targeta que disposa d'entrada de microfon i has de seleccionar el Perfil correcte.

Revisa també la pestanya "Entrada".

En Audacity > "Preferències de l'Audacity" > "Dispositius" també hi ha una opció "S'està gravant..." que pot estar incorrecta.

No se que més pot fallar. M'he trobat problemes pareguts en algun curset i se sol solucionar tocant diverses coses.

També pots mirar en Aplicacions > So i vídeo > Selector de dispositius Pulse Audio. Per provar.

Supose que tot això ja ho has provat, però per si de cas. Ja ens dius com has quedat amb l'enregistrament de so des del micro.

Salut.

In reply to Deleted user

Re: Activar micròfon

by Deleted user -
Hola Francesc i a tothom! Jo vaig tindre el mateix problema amb el server de música i després de plantejar-lo a l'irc de #lliurex vam trobar quin era el problema. El que passava era que eixe server té una targeta digital de so i la de la placa estava deshabilitada en la bios. Així que vam usar un cable digital connectat a l'eixida de la targeta digital i se sent de meravella. Mira a vore si el teu és el mateix problema. Un saludet. Antonio
In reply to Deleted user

Re: Activar micròfon

by Deleted user -

He provat tot el que em dius i no funciona.

A més a més comprove que el micro no funciona en cap ordinador, no sols als servidors ni dels de taula ni portàtils. No se que passa perquè amb la versió anterior si que anava.

Gràcies Daniel

In reply to Deleted user

Re: Activar micròfon

by Deleted user -

Hola, Francesc:

A banda de les solucions que t'han aportat, prova la "xulla" següent:

Tant per a Ubuntu, Lliurex com per a Linux Mint serveix la "xulla":

http://blog.tersmitten.nl/archives/1082

After having some trouble finding the HDD which I wanted to replace by an OCZ Vertex 2 I also had difficulty getting my speakers to work. The headphones worked fine but no sound from the speakers. After searching for quite some time I finally found the solution:

Obrir una consola o terminal i escriure:

sudo gedit /etc/modprobe.d/alsa-base.conf

Desprès escriure:

options snd-hda-intel model=auto


I also added the ubuntu-audio-dev repository but I’m quite sure this is not what fixed my problem…

The Ubuntu Kernel Team produces what they call "Crack of the Day" builds of alsa-driver code. This is the latest development code that is being worked on "upstream" and has all the most recent fixes to hardware issues. We ask users having audio problems to install these builds in order to help us identify whether the issue has already been fixed or if it's also an issue upstream.

Installing

Install with Command Line

Adding the ppa

Obrir una consola o terminal i escriure:

sudo add-apt-repository ppa:ubuntu-audio-dev/ppa

Desprès:

sudo apt-get update

Install the linux-alsa-driver-modules package

Obrir una consola o terminal i escriure:

sudo apt-get install linux-alsa-driver-modules-$(uname -r)

Editar arxiu alsa-base.conf:

gksudo gedit /etc/modprobe.d/alsa-base.conf

Escriure al final de l'arxiu:

options snd-hda-intel model=auto

Note: After installing the linux-alsa-driver-modules package, your system needs to be rebooted.

 

Salutacions.

In reply to Deleted user

Re: Activar micròfon

by Deleted user -

Gràcies a tots per compartir!

No havia vist les respostes perquè es veu que ara no m'envia els avisos al correu electrònic. Vaig a provar els suggeriments. Gràcies de nou!