Caràcters extranys al moodle 1.9.19+

Caràcters extranys al moodle 1.9.19+

by Deleted user -
Number of replies: 4

Hola a tots:

Acabe d'actualitzar les diverses plataformes que tenia de moodle a la versió 1.9.19+ però ara em trobe amb un fet una mica extrany.

Quan passe d'una plataforma a altra em surt al requadre "nom d'usuari" uns caràcters extranys, com si volgués moodle protegir el nom d'usuari.

Agú sap com evitar açò

Fins aviat

Xavi

In reply to Deleted user

Re: Caràcters extranys al moodle 1.9.19+

by Deleted user -

Pot ser tinga que vorer amb la codificació de la base de dades... crec recordar que moodle utilitza utf-8 prova a cercar amb phpmyadmin quina codificació tens... recorda fer copia de seguretat... (la vas fer avança d'actualitzar?)

Sort!!

In reply to Deleted user

Re: Caràcters extranys al moodle 1.9.19+

by Deleted user -

Hola a tots:

Acabe d'entrar en phpmyadmin i tinc totes les bases de dades en cotejamiento utf8-general-ci. En tipo, en totes tinc MyISAM menys l'última que vaig crear per a moodle 2.3.2+ que em posa InnoDB.

Vaig demanar que m'actualitzaren la versió de PHP i ara tinc la 5.3.17

Pot ser degut a l'actualització del PHP?

Fins aviat.

Xavi

In reply to Deleted user

Re: Caràcters extranys al moodle 1.9.19+

by Deleted user -

Ni idea, però mí em sembla que vas ben encaminat, potser en la codificació de les bases de dades està la cau. No crec que siga problema de l'actualitzación del Php sino de la codificació de les bases de dades a MySQL.

Salut

In reply to Deleted user

Re: Caràcters extranys al moodle 1.9.19+

by Deleted user -

Algo han canviat... al meu moodle també han començat a apareixer caracters estranys i no he actualitzat... has provat de fer incidència al SAI?