compra PDI's

compra PDI's

by Deleted user -
Number of replies: 12

Bon dia companys, a la nostra escola estem plantejant fer la compra de 3 PDI, que em recomaneu tactiels, electromagnètiques? també necessitaria algun distribuidor que en porte per vore ofertes, etc...

Heu comprat pissarres ultimament? estem apurats de diners, que em recomaneu qualitat/preu? necessitarie, el kit complet pissara + projector.

Gràcies, igual vos demane massa però vist el nivell que hi ha foro veig que és el millor lloc on demanar asessorament

In reply to Deleted user

Re: compra PDI's

by Deleted user -

Bon dia Enric, segur que algun proveïdor et contestarà prompte per privat si no ha fet ja. Nosaltres finalment ens van decidir per uno local. Respecte a la pissarra en aquest fòrum van estar parlant del tema avanç de l'estiu.

Si és per qüestió de preu i prestacions te recomane IQBoard  la més barata i els que la gasten estan molt contents .

Nosaltres ens van decidir per aquest EPSON model EB-475wi és molt més car però com que van demanar 9 pissarres se va quedar molt bé de preu (van apretar als proveïdors)

Sort i ja ens contareu per quina vos decidiu.

In reply to Deleted user

Re: compra PDI's

by Deleted user -

No has tingut problemes amb els llapis epson? Nosaltres comprarem dues fa  uns anys (quatre o cinc) i ha petat els dos llapis d'epson que costen uns 70 euros. Per cert en AMAZON  estan més barts que en la mateixa epson.

In reply to Deleted user

Re: compra PDI's

by Deleted user -

Vaja!! Doncs de moment cap problema però clar, tenen poc temps de vol... de moment cap problema en cap aspecte, manteniment zero per al coordinador tic ;D

In reply to Deleted user

Re: compra PDI's

by Deleted user -

Hola xics.

Efectivament, nosaltres varem canviar dos llàpissos de dos pissarres/projectors EPSON model EB-475wi.

Estaven encara en garantia. Es varen comprar per mig de COSUES i, ells mateixa es varen encarregar de tot. He de dir que es varen posar en contacte amb EPSON i varen fer unes proves orientats per telèfon, en directe.

Tot va desenvocar en un canvi dels dos llàpissos. A partir d'ahí una experiència genial sobe Lliurex.

Aquest monitors de projecció ultracurta amb suport en la paret crec que son, no una de les millors opcions sino potser la millor opció de qualitat que conec ja que no fan ombra perquè estan penjats dalt, tenen un resposta boníssima.

Les pissarres SMART també son productes de qualitat, la pega és que no porten el monitor. Als centres es solen comprar un tipus de monitors de gama baixa que no reprodueixen la mateixa experiència d'ús.

Tot siga dit, els equips que envia conselleria solen ser de gama mitjana alta, però els equips que es compren als centres solen ser de gama baixa, acaben tenint molt més problemes que els equipos de conselleria.

Salut

In reply to Deleted user

Re: compra PDI's

by Deleted user -

La meua recomanació es que abans de comprar-les us les deixen provar amb lliurex, es importantíssim, perque si no van amb lliurex, per a que les vols?

Atentament,

Enric

In reply to Deleted user

Re: compra PDI's

by Deleted user -

Hola, bon dia, sembla que ja s'esta definint el tema de la compra, ja estan arribant els prerssupostos, que em recomaneu PDI electromagnètica o tàctil?

In reply to Deleted user

Re: compra PDI's

by Deleted user -

Enric, estic a la mateixa situació. Al centre calen entre 6 i 8 PDI

Ens cal determinar quines PDI ens interessen que funcionen amb lliurex , a més amés dels respectius projectors.

Una vegada coneguts els pressupostos decidirem quantes podem adquirir.

Please, comparteix els teus avanços i recomanacions.

(havia publicat el mateix a l'antic fil del fòrum sobre la compra de PDI)

In reply to Deleted user

Re: compra PDI's

by Deleted user -

Les iqboard funcionen perfectament en lliurex, una smart que intentarem instal·lar al final ni jo ni el sai hi hague manera estic esperant pressupostos ja t'envie informació

In reply to Deleted user

Re: compra PDI's

by Deleted user -

Hola:

Les pissarres e-Beam i les Panasonic no funcionen amb LliureX o Guadalinex; ja m'he posat en contacte amb les marques a Madrid i a Barcelona (i Londres) i no han respost com pertocava. Jo no les compraria.

Salut i força.

In reply to Deleted user

Re: compra PDI's

by Deleted user -

Hola, tinc des del curs passat la Smart amb Lliurex amb projector Hitachi i no he tingut cap problema ( toque fusta) però soc l' única que la té amb lliurex al meu cole, així que no sé si compta la meua experiència.

In reply to Deleted user

Re: compra PDI's

by Deleted user -

al final s'estem decidint per aquestes dues pdi, iqboard i hitachi, son les més econòmiques, recomaneu alguna de les dos? gràcies

In reply to Deleted user

Re: compra PDI's

by Deleted user -

Aquesta setmana he tingut un problema amb el projector HITACHI (amb l'smart) eixia aquest quadre: "Chequear flujo de aire" i es tancava el projector. He estat buscant el model en internet i posava que havia de netejar el filtre, ho he fet (estava plé de pols la veritat) i ja funciona. A partir de l'any i mig de vida començarem a tindre problemes de manteniment i crec que deuriem passar a tots els companys del cole un protocol de manteniment mínim i d'estalvi d'energia. A més a més estic mirant el temps de la garantia (han de ser 3 anys) i si ens han donat la làmpara de recanvi (que entra dins del kit) i al meu cole no la van donar, i als vostres?

Sueguiu recomanant la IQBOARD amb lliurex ?Salutacions