Scratch, Arduino i S4A

Presentació del fòrum

 
Picture of Daniel Turienzo Nieto
Re: Presentació del fòrum
by Daniel Turienzo Nieto - Tuesday, 23 September 2014, 6:53 PM
 

Ara que li puc veure les entranyes al teu codi puc ajudar-te.

Se m'ocorren dos opcions per a amagar la bruixa. Si la bruixa no es veu, no saps si es mou.

1.- La ràpida: En l'objecte Bruixa:

Si vidas=0

amaga

2.- Per a aprendre a posar subprogrames (en esdeveniments: utilitzant "envia a tots" i "quan rebi").

(Això és el que volia dir amb els missatges.)

En un dels dracs, abans o després de digues GAME OVER, posa un "envia a tots amagar" (amagar és el nom del subprograma que estarà en l'objecte bruixa).

En l'objecte bruixa, construeixes un programa molt senzill:

"quan rebi amagar"

amaga

Prova les dos a veure que tal.

El món de la creació de videojocs és un no parar (nivells, escenaris, ...).

Salut i ja em dius si funciona o si se t'ocorre una altra opció.

Abans del 17 d'octubre he de fer un videojoc. Ja te l'ensenye.